28. 09. 2020
INTEREUROPA JE ORGANIZIRALA PREVOZ ZAŠČITNE OPREME IZ SLOVENIJE ZA ČRNO GORO IN KOSOVO
Skupina Intereuropa je s
svojima odvisnima družbama Intereuropa Kosovo in AD Zetatrans Črna gora
organizirala humanitarno pomoč zaščitne opreme.
Kot vodilni logistični ponudnik
na območju JV Evrope smo se nemudoma odzvali prošnji za pomoč in organizirali
letalski prevoz zaščitne opreme in mask iz Slovenije za Črno goro in Kosovo.
Organizacija prevoza zaščitne opreme je bila izvedena v določenih časovnih
okvirih, pri čemer je bilo potrebno pravočasno uskladiti logistične operacije,
saj so bili tako na kraju prevzema kot tudi pri dostavi prisotni visoki državni
predstavniki in mediji.
Intereuropa je znova dokazala svoje organizacijske
sposobnosti in s strokovnim znanjem ter usposobljenostjo zaposlenih izvedla
kompleksno logistično operacijo. Naročnik storitev je bila Uprava Republike
Slovenije za zaščito in reševanje (URSZR), ki je pohvalila kakovostno izvedbo
logističnega procesa.
19. 05. 2020
SMS OBVEŠČANJE O DOSTAVI POŠILJKE
Zavedamo
se, da se tudi vi, spoštovani poslovni partner, srečujete s poslovanjem v
oteženih razmerah in vam želimo ravno v tej situaciji ponuditi dodatno ugodnost
pri uporabi določenih storitev Intereurope. Tako vas obveščamo o
dodatni možnosti preverjanja uspešnosti dostave pošiljke preko prejema SMS
obvestila na mobilni telefon prejemnika pošiljke. Omenjena storitev je
namenjena tako uporabnikom storitev Intereuropa Express, zbirnega prometa in
skladiščne logistike. Cilj je zagotoviti, da je vaša pošiljka prispela na
dogovorjeno mesto.
Intereuropa
bo na dan odpreme blaga prejemnika pošiljke obvestila preko SMS sporočila o
dostavi pošiljke. Na dan odpreme blaga bo SMS sporočilo poslano prejemniku, in
sicer s predhodno najavo dostave za naslednji delovni dan. Identifikacijska
številka pošiljke lahko vsebuje tudi vrednost, ki jo bo potrebno plačati ob
prevzemu blaga. Predpogoj za izvedbo omenjene storitve je, da nam sporočite
številko mobilnega telefona prejemnika blaga. Informacijo glede mobilne številke prejemnika lahko
sporočite bodisi preko aplikacije na spletni strani bodisi preko e-maila. Podrobnejše
informacije se nahajajo v priloženi datoteki.
Iskreno se
vam zahvaljujemo za zaupanje, da ste nas izbrali kot poslovnega partnerja.
Intereuropa d.d.
17. 04. 2020
INTEREUROPA JE SODELOVALA PRI ORGANIZACIJI LETALSKEGA PREVOZA ZAŠČITNE OPREME IZ KITAJSKE V SLOVENIJO
Družba Intereuropa d.d.
je sodelovala pri organizaciji letalskega prevoza zaščitne opreme iz Qingdao-a
do Ljubljane za potrebe državnih blagovnih rezerv. Z letalom se je prevažala
nujno potrebna zaščitna oprema in ostali medicinski pripomočki. Naš team na
Brniku je poskrbel za celotno logistično operacijo, saj je letalo blago
pripeljalo na letališče na Brniku celo eno uro pred planiranim pristankom. Ob
pristanku letala je bilo vse pripravljeno za direktno manipulacijo; letalo –
kamion - dostava v skladišče blagovnih rezerv v Rojah. Kot zanimivost še
informacija, da je blago iz Kitajske potovalo v letalu Airbus A320 potniške
izvedbe.
Skupaj smo kot
skupina Intereuropa ponovno opravičili vlogo vodilnega ponudnika logističnih
storitev v JV Evropi in dokazali, da smo sposobni organizirati tudi
najkompleksnejše logistične procese, kot je organizacija čarterskih letov v
trenutnih razmerah.
V sodelovanju s
skupino Pošta Slovenije je bila v organizaciji Intereurope izvedena zahtevna
logistična operacija, pri čemer je Intereuropa s svojim strokovnim znanjem in
izkušnjami znova dokazala, da je sposobna izvesti še tako kompleksne logistične
operacije tokrat še v zelo tesnih časovnih okvirih.
06. 04. 2020
INTEREUROPA RTC D.D. JE V ZAMENO ZA BREZPLAČNI PREVOZ PREJELA ZAŠČITNE MASKE
Intereuropina odvisna družba Intereuropa RTC d.d.,
Sarajevo je donirala prevoz poslovnemu partnerju, poslovni partner pa je tako v
zameno kot znak zahvale družbi Intereuropa RTC d.d. doniral 350 zaščitnih mask.
V času poslovanja v izrednih razmerah COVID-19 se med poslovnimi partnerji
izkazuje tudi medsebojna pomoč in solidarnost. #ostanidoma
31. 03. 2020
INTEREUROPA JE TU ZA VAS - PONUDBA LOGISTIČNIH STORITEV V IZREDNIH RAZMERAH
Spoštovani poslovni partner!
Minila sta dobra dva tedna karantene in
želimo vas obvestiti, da v skupini Intereuropa kljub izrednim razmeram izvajamo
vse potrebne logistične operacije za rešitev vaših logističnih problemov.
Zavedamo se, da se tudi vi, spoštovani poslovni partner, srečujete s
poslovanjem v oteženih razmerah in vam želimo ravno v tej situaciji ponuditi
rešitev v obliki logističnih storitev. Zato smo tu za vas, da vam pomagamo
najti rešitev za vaš logistični problem. Naša skupina s skoraj 1.300
zaposlenimi z ustreznimi kompetencami in znanjem nudi logistično podporo vašim
poslovnim procesom. To pomeni, da za naše kupce opravljamo prevoze po cesti,
zraku, morju, železnici, izvedemo vse potrebne carinske formalnosti,
skladiščimo in dostavimo blago na želeno destinacijo. S svojo dejavnostjo upravljamo
blagovne tokove z nekaterimi vrstami blaga, ki zahtevajo posebno ravnanje in
manipulacijo. Takšne panoge so na primer farmacija, prehrambena industrija,
izvengabaritni tovori, nevarno blago in podobno. Kljub trenutni izredni
situaciji preko lastne mreže dvanajstih odvisnih družb v devetih državah še
najprej opravljamo celovite logistične storitve za podjetja v proizvodni,
trgovski in drugih dejavnostih tako v Sloveniji kot na Hrvaškem, Bosni in
Hercegovini, Srbiji, Severni Makedoniji, Črni gori, na Kosovem, v Albaniji in Ukrajini.
V
skupini Intereuropa prilagajamo poslovanje izrednim razmeram, pri čemer
posvečamo posebno pozornost varovanju zdravja naših zaposlenih, da bi
preprečili nadaljnje možnosti širitve koronavirusa. Ravno tako spremljamo vsa
ustrezna poročila uradnih organov in sprejemamo ter izvajamo vse priporočene
ukrepe za zaščito tako zaposlenih kot tudi vas, uporabnikov logističnih
storitev.
Vabimo vas, da tudi v
prihodnje spremljate našo spletno stran in se seznanjate z novostmi https://www.intereuropa.si/si/aktualno
Uprava družbe
Intereuropa d.d.
30. 03. 2020
INTEREUROPA JE POMAGALA OTROKOM V BIH
Skupina Intereuropa preko svoje odvisne družbe Intereuropa RTC d.d., Sarajevo pomaga otrokom v Bosni in Hercegovini.
Z doniranjem starih računalnikom podpira akcijo Telekoma BiH, ki omogoča brezplačen dostop do interneta otrokom, ki se šolajo od doma. #ostanidoma
23. 03. 2020
NOVICA ZA STRANKE INTEREUROPE EXPRESS V SLOVENIJI
Spoštovani uporabniki storitev Intereurope Express,
Obveščamo vas, da prevzeme in dostave pošiljk v okviru Intereurope Express še naprej nemoteno izvajamo, obenem pa si prizadevamo za ohranitev enake kakovosti naših storitev.
Varnost naših kupcev, njihovih prejemnikov ter naših zaposlenih in dobaviteljev postavljamo na prvo mesto, zato smo sprejeli določene preventivne ukrepe v skladu z navodili pristojnih institucij v Republiki Sloveniji.
Spremembe v logističnem procesu:
- Vsi zaposleni na terenu morajo uporabljati zaščitne rokavice za enkratno uporabo, zaščitne maske in dezinfekcijska sredstva.
|
- Pri dostavi pošiljk se vozniki dodatno prilagajajo zahtevam prejemnikov, npr. pošiljke pustijo na dogovorjenem mestu tako, da ne pridejo v fizični stik s prejemnikom, v kolikor prejemniki, zaradi zaščite svojega zdravja in zdravja drugih, tega ne želijo.
|
- Dostava še vedno poteka od vrat do vrat, kot do sedaj, vendar brez možnosti, da dostavljalec vstopi v prostore prejemnika, saj tako zaščitimo dostavljalca kot tudi prejemnike in pošiljatelje.
|
- V izogib rokovanju z gotovino priporočamo, da z vašimi kupci ne dogovorite plačila po povzetju.
|
- V izogib rokovanju z dokumenti ne priporočamo storitve vračanja dobavnic ali drugih dokumentov.
|
V Intereuropi dnevno spremljamo razmere, vezane na epidemijo koronavirusa COVID-19, navodila pristojnih institucij ter si v največji meri prizadevamo zagotavljati normalno izvedbo logističnega procesa. Še nadaljnje vas bomo sproti obveščali o morebitnih spremembah v izvajanju naših storitev.
Hvala za sodelovanje in razumevanje.
Intereuropa d. d.
19. 03. 2020
SPREMEMBA DELOVNEGA ČASA MEJNE ENOTE GRUŠKOVJE
Obveščamo vas, da se na mejni enoti Gruškovje z dnem 19. 3. 2020 spremeni delovni čas, kot sledi:
Ponedeljek – petek: 07.00 – 20.00
Sobota: 07.00 – 13.00
Nedelja: zaprto
Kontaktni podatki:
Tel: 00386 5 788 41 72
E-pošta: gruskovje@intereuropa.si
19. 03. 2020
OBVESTILO SKUPINE INTEREUROPA V ZVEZI Z ZAGOTAVLJANJEM NEPREKINJENEGA POSLOVANJA V RAZMERAH EPIDEMIJE KORONAVIRUSA COVID-19
Intereuropa d.d. obvešča zainteresirano javnost, da v skupini Intereuropa skrbno spremljamo aktualno dogajanje v Sloveniji in v svetu, ki je posledica koronavirusa COVID-19 ter skladno z ukrepi pristojnih institucij in priporočili stroke izvajamo vse potrebne ukrepe za zaščito zdravja zaposlenih in poslovnih partnerjev ter zagotavljanje neprekinjenega poslovanja vseh družb skupine. Sproti prilagajamo svoje aktivnosti razmeram v državah, kjer skupina Intereuropa izvaja storitve, in hkrati izvajamo vse ključne aktivnosti za zadovoljevanje potreb naših strank. Tudi v oteženih razmerah izvajamo pretok blaga v celotni oskrbovalni verigi.
Posebna koordinativna skupina neprestano spremlja situacijo in izvaja potrebne ukrepe. V največji možni meri smo našim zaposlenim omogočili opravljanje dela do doma, zaposlenim, ki morajo zaradi narave dela biti prisotni v poslovnem procesu, pa zagotovili zaščitna sredstva. Zaposlene redno obveščamo o novo sprejetih ukrepih in dogajanju v posameznih družbah.
Zaradi hitro spreminjajočih se razmer je v danem trenutku težko oceniti, kakšen bo vpliv koronavirusa na poslovanje in finančno stanje skupine Intereuropa. V kolikor bi prišlo do pomembno spremenjenih okoliščinah ali ocene poslovanja, ki bo bistveno odstopala od načrtov, bomo o tem zainteresirano javnost transparentno obveščali. Redne informacije o medletnem poslovanju skupine Intereuropa bomo objavili skladno z objavljenim finančnim koledarjem.
19. 03. 2020
ODDAJA NAROČIL ZA PREVZEM POŠILJK
Spoštovani!
Zaradi trenutnega stanja in posledic vezanih na širjenje koronavirusa vas vljudno prosimo, da preden nam posredujete naročilo za prevzem pošiljke, pri vaših prejemnikih blaga predhodno preverite, ali bodo pošiljko lahko dejansko tudi sprejeli. Nujno nam tudi posredujte prejemnikove kontaktne podatke (ime in priimek, telefonska številka; za mednarodne pošiljke poleg naštetega prosimo tudi za e-naslov).
Z vašo pomočjo bomo tako dosegli, da ne pride do zastojev in prekomernega kopičenja blaga v naših skladiščih ali v skladiščih naših partnerjev v tujini ter posledično tudi do dodatnih stroškov zaradi vračila blaga.
Poslovnim partnerjem, ki nam zaupate prevoz pošiljk znotraj Slovenije, prav tako predlagamo, da se v izogib rokovanju z gotovino, z vašimi kupci dogovorite, da ne izbirajo plačila po povzetju.
Za vaše sodelovanje in razumevanje se vam najlepše zahvaljujemo.
Intereuropa d.d.
17.03.2020
INTEREUROPA ZAGOTAVLJA CELOVITO LOGISTIČNO PODPORO TUDI V IZREDNIH RAZMERAH
Spoštovani poslovni partner!
Obveščamo vas, da v skupini Intereuropa
tudi v zaradi širitve novega koronavirusa zahtevnih razmerah izvajamo vse
ključne aktivnosti za zadovoljevanje potreb naših odjemalcev logističnih storitev.
Kljub izredni situaciji na trgu preko lastne mreže dvanajstih odvisnih družb v
devetih državah še najprej izvajamo celovito logistično podporo procesom v
proizvodni, trgovski in drugih dejavnostih tako v Sloveniji kot na Hrvaškem,
Bosni in Hercegovini, Srbiji, Makedoniji, Črni gori, na Kosovem, v Albaniji in
Ukrajini. Poleg tega preko mreže zanesljivih poslovnih partnerjev po celem
svetu zadovoljujemo potrebe in pričakovanja kupcev po logističnih storitvah po
celem svetu. Tudi v oteženih razmerah na različne načine izvajamo pretok blaga
v celotni oskrbovalni verigi in zagotavljamo visokokakovostne
logistične storitve in logistično podporo pri logističnih produktih na področju
kopenskega in interkontinentalnega prometa ter logističnih storitev.
V
družbi Intereuropa d.d. bomo tako kot do sedaj tudi v prihodnje dosledno
upoštevali priporočene in nujne ukrepe NIJZ, kot navodila drugih pristojnih
institucij, da bi zaščitili tako zaposlene kot tudi predstavnike poslovnih
partnerjev, ki sodelujejo z Intereuropo. Intereuropa si bo tudi v teh težkih
razmerah prizadevala zagotavljati najvišjo možno raven storitev za uporabnike
logističnih storitev. Naše poslovne partnerje bomo tudi v prihodnje obveščali o
vseh pomembnih informacijah glede izvajanja logističnih storitev na spletni
strani družbe www.intereuropa.si in v neposrednih
stikih, obenem pa vas tudi vabimo, da se z morebitnimi vprašanji obrnete na nas
preko telefona in elektronske pošte.
Uprava
družbe
Intereuropa
d.d.
13. 03. 2020
OBVESTILO - UKREPI POVEZANI S KORONAVIRUSOM
Spoštovani poslovni partner!
V Intereuropi zdravje tako zaposlenih kot tudi strank postavljamo na prvo mesto in temu namenjamo veliko pozornosti. Posebna delovna skupina neprestano spremlja situacijo, prav tako dosledno sledimo vsem naloženim in priporočenim ukrepom tako NIJZ kot drugih pristojnih institucij. V Intereuropi imamo izdelane in pripravljene tudi različne scenarije in protokole v primeru nadaljnje širitve virusa in zbolevanja zaradi okužbe.
Zaradi naraščanja števila okuženih in sprejetih ukrepov pristojnih institucij posledično lahko pride tudi do motenj v odvijanju logističnih storitev, vsekakor pa je cilj Intereurope zajezitev nadaljnjega širjenja virusa in ohranjaje zdravja zaposlenih.
Pri izvajanju določenih logističnih storitev, kjer so naši zaposleni v stiku z vozniki ter drugimi osebami, kjer so tako izpostavljeni tudi predstavniki poslovnih partnerjev (šoferji, špediterji, carinski deklaranti….), smo zaradi navedenega sprejeli ukrepe, s katerimi bomo omejili stike naših zaposlenih. Uprava družbe je z namenom, da v največji možni meri zagotovi neprekinjeno delovanje in zagotovi varnost tako zaposlenih kot poslovnih partnerjev, sprejela nekatere ukrepe, s katerimi vas seznanjamo v nadaljevanju:
Ukrepi pri prevzemu in izdaji dokumentov v skladiščih in pisarnah:
- Voznik mora ob prihodu poklicati osebo, ki je navedena v prevoznem nalogu, ali lokalno kontaktno osebo.
- Vozila morajo biti med čakanjem parkirana na za to določenih prostorih.
- Vozniki in morebitni sopotniki se morajo po oddaji dokumentacije o tovoru ob čakanju na razkladanje ali nakladanje zadrževati v kabinah vozil.
- Ob nakladanju ali razkladanju se morajo vozniki nahajati v kabini vozil, pogonski sklopi vozila morajo biti ugasnjeni in vozila podložena s kolesnimi zagozdami.
- Vozniki in morebitni sopotniki lahko vozila zapustijo le ob uporabi ustrezne zaščitne maske.
- Vstop v skladiščne in pisarniške prostore je voznikom prepovedan.
|
Intereuropa bo tudi nadalje upoštevala in izvajala proaktivne ukrepe, ki bodo pripomogli k stabilizaciji razmer. O morebitnih nadaljnjih aktivnostih in ukrepih vas bomo sproti obveščali na naši spletni strani www.intereuropa.si
Lep pozdrav,
Uprava družbe
Intereuropa d.d.