SI
Pridobi ponudbo
Sledenje pošiljkam
Pridobi ponudbo
Aktualno
Aktualne novice iz Intereurope.
31. 03. 2020

INTEREUROPA JE TU ZA VAS - PONUDBA LOGISTIČNIH STORITEV V IZREDNIH RAZMERAH

Spoštovani poslovni partner!

Minila sta dobra dva tedna karantene in želimo vas obvestiti, da v skupini Intereuropa kljub izrednim razmeram izvajamo vse potrebne logistične operacije za rešitev vaših logističnih problemov. Zavedamo se, da se tudi vi, spoštovani poslovni partner, srečujete s poslovanjem v oteženih razmerah in vam želimo ravno v tej situaciji ponuditi rešitev v obliki logističnih storitev. Zato smo tu za vas, da vam pomagamo najti rešitev za vaš logistični problem. Naša skupina s skoraj 1.300 zaposlenimi z ustreznimi kompetencami in znanjem nudi logistično podporo vašim poslovnim procesom. To pomeni, da za naše kupce opravljamo prevoze po cesti, zraku, morju, železnici, izvedemo vse potrebne carinske formalnosti, skladiščimo in dostavimo blago na želeno destinacijo. S svojo dejavnostjo upravljamo blagovne tokove z nekaterimi vrstami blaga, ki zahtevajo posebno ravnanje in manipulacijo. Takšne panoge so na primer farmacija, prehrambena industrija, izvengabaritni tovori, nevarno blago in podobno. Kljub trenutni izredni situaciji preko lastne mreže dvanajstih odvisnih družb v devetih državah še najprej opravljamo celovite logistične storitve za podjetja v proizvodni, trgovski in drugih dejavnostih tako v Sloveniji kot na Hrvaškem, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Severni Makedoniji, Črni gori, na Kosovem, v Albaniji in Ukrajini.

V skupini Intereuropa prilagajamo poslovanje izrednim razmeram, pri čemer posvečamo posebno pozornost varovanju zdravja naših zaposlenih, da bi preprečili nadaljnje možnosti širitve koronavirusa. Ravno tako spremljamo vsa ustrezna poročila uradnih organov in sprejemamo ter izvajamo vse priporočene ukrepe za zaščito tako zaposlenih kot tudi vas, uporabnikov logističnih storitev.

Vabimo vas, da tudi v prihodnje spremljate našo spletno stran in se seznanjate z novostmi https://www.intereuropa.si/si/aktualno

Uprava družbe
Intereuropa d.d.

30. 03. 2020

INTEREUROPA JE POMAGALA OTROKOM V BIH

Skupina Intereuropa preko svoje odvisne družbe Intereuropa RTC d.d., Sarajevo pomaga otrokom v Bosni in Hercegovini.

Z doniranjem starih računalnikom podpira akcijo Telekoma BiH, ki omogoča brezplačen dostop do interneta otrokom, ki se šolajo od doma. #ostanidoma

23. 03. 2020

NOVICA ZA STRANKE INTEREUROPE EXPRESS V SLOVENIJI

Spoštovani uporabniki storitev Intereurope Express,

Obveščamo vas, da prevzeme in dostave pošiljk v okviru Intereurope Express še naprej nemoteno izvajamo, obenem pa si prizadevamo za ohranitev enake kakovosti naših storitev. 

Varnost naših kupcev, njihovih prejemnikov ter naših zaposlenih in dobaviteljev postavljamo na prvo mesto, zato smo sprejeli določene preventivne ukrepe v skladu z navodili pristojnih institucij v Republiki Sloveniji. 

Spremembe v logističnem procesu:

  • Vsi zaposleni na terenu morajo uporabljati zaščitne rokavice za enkratno uporabo, zaščitne maske in dezinfekcijska sredstva.
  • Pri dostavi pošiljk se vozniki dodatno prilagajajo zahtevam prejemnikov, npr. pošiljke pustijo na dogovorjenem mestu tako, da ne pridejo v fizični stik s prejemnikom, v kolikor prejemniki, zaradi zaščite svojega zdravja in zdravja drugih, tega ne želijo.
  • Dostava še vedno poteka od vrat do vrat, kot do sedaj, vendar brez možnosti, da dostavljalec vstopi v prostore prejemnika, saj tako zaščitimo dostavljalca kot tudi prejemnike in pošiljatelje. 
  • V izogib rokovanju z gotovino priporočamo, da z vašimi kupci ne dogovorite plačila po povzetju. 
  • V izogib rokovanju z dokumenti ne priporočamo storitve vračanja dobavnic ali drugih dokumentov.

V Intereuropi dnevno spremljamo razmere, vezane na epidemijo koronavirusa COVID-19, navodila pristojnih institucij ter si v največji meri prizadevamo zagotavljati normalno izvedbo logističnega procesa. Še nadaljnje vas bomo sproti obveščali o morebitnih spremembah v izvajanju naših storitev. 

Hvala za sodelovanje in razumevanje. 

Intereuropa d. d. 

19. 03. 2020

SPREMEMBA DELOVNEGA ČASA MEJNE ENOTE GRUŠKOVJE

Obveščamo vas, da se na mejni enoti Gruškovje z dnem 19. 3. 2020 spremeni delovni čas, kot sledi:

Ponedeljek – petek: 07.00 – 20.00
Sobota: 07.00 – 13.00
Nedelja: zaprto

Kontaktni podatki:
Tel: 00386 5 788 41 72
E-pošta: gruskovje@intereuropa.si

19. 03. 2020

OBVESTILO SKUPINE INTEREUROPA V ZVEZI Z ZAGOTAVLJANJEM NEPREKINJENEGA POSLOVANJA V RAZMERAH EPIDEMIJE KORONAVIRUSA COVID-19

Intereuropa d.d. obvešča zainteresirano javnost, da v skupini Intereuropa skrbno spremljamo aktualno dogajanje v Sloveniji in v svetu, ki je posledica koronavirusa COVID-19 ter skladno z ukrepi pristojnih institucij in priporočili stroke izvajamo vse potrebne ukrepe za zaščito zdravja zaposlenih in poslovnih partnerjev ter zagotavljanje neprekinjenega poslovanja vseh družb skupine. Sproti prilagajamo svoje aktivnosti razmeram v državah, kjer skupina Intereuropa izvaja storitve, in hkrati izvajamo vse ključne aktivnosti za zadovoljevanje potreb naših strank. Tudi v oteženih razmerah izvajamo pretok blaga v celotni oskrbovalni verigi.

Posebna koordinativna skupina neprestano spremlja situacijo in izvaja potrebne ukrepe. V največji možni meri smo našim zaposlenim omogočili opravljanje dela do doma, zaposlenim, ki morajo zaradi narave dela biti prisotni v poslovnem procesu, pa zagotovili zaščitna sredstva. Zaposlene redno obveščamo o novo sprejetih ukrepih in dogajanju v posameznih družbah.

Zaradi hitro spreminjajočih se razmer je v danem trenutku težko oceniti, kakšen bo vpliv koronavirusa na poslovanje in finančno stanje skupine Intereuropa. V kolikor bi prišlo do pomembno spremenjenih okoliščinah ali ocene poslovanja, ki bo bistveno odstopala od načrtov, bomo o tem zainteresirano javnost transparentno obveščali. Redne informacije o medletnem poslovanju skupine Intereuropa bomo objavili skladno z objavljenim finančnim koledarjem.  

19. 03. 2020

ODDAJA NAROČIL ZA PREVZEM POŠILJK

Spoštovani!

Zaradi trenutnega stanja in posledic vezanih na širjenje koronavirusa vas vljudno prosimo, da preden nam posredujete naročilo za prevzem pošiljke, pri vaših prejemnikih blaga predhodno preverite, ali bodo pošiljko lahko dejansko tudi sprejeli. Nujno nam tudi posredujte prejemnikove kontaktne podatke (ime in priimek, telefonska številka; za mednarodne pošiljke poleg naštetega prosimo tudi za e-naslov).

Z vašo pomočjo bomo tako dosegli, da ne pride do zastojev in prekomernega kopičenja blaga v naših skladiščih ali v skladiščih naših partnerjev v tujini ter posledično tudi do dodatnih stroškov zaradi vračila blaga. 

Poslovnim partnerjem, ki nam zaupate prevoz pošiljk znotraj Slovenije, prav tako predlagamo, da se v izogib rokovanju z gotovino, z vašimi kupci dogovorite, da ne izbirajo plačila po povzetju. 

Za vaše sodelovanje in razumevanje se vam najlepše zahvaljujemo. 

Intereuropa d.d.

17.03.2020

INTEREUROPA ZAGOTAVLJA CELOVITO LOGISTIČNO PODPORO TUDI V IZREDNIH RAZMERAH

Spoštovani poslovni partner!

Obveščamo vas, da v skupini Intereuropa tudi v zaradi širitve novega koronavirusa zahtevnih razmerah izvajamo vse ključne aktivnosti za zadovoljevanje potreb naših odjemalcev logističnih storitev. Kljub izredni situaciji na trgu preko lastne mreže dvanajstih odvisnih družb v devetih državah še najprej izvajamo celovito logistično podporo procesom v proizvodni, trgovski in drugih dejavnostih tako v Sloveniji kot na Hrvaškem, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Makedoniji, Črni gori, na Kosovem, v Albaniji in Ukrajini. Poleg tega preko mreže zanesljivih poslovnih partnerjev po celem svetu zadovoljujemo potrebe in pričakovanja kupcev po logističnih storitvah po celem svetu. Tudi v oteženih razmerah na različne načine izvajamo pretok blaga v celotni oskrbovalni verigi in zagotavljamo visokokakovostne logistične storitve in logistično podporo pri logističnih produktih na področju kopenskega in interkontinentalnega prometa ter logističnih storitev.

V družbi Intereuropa d.d. bomo tako kot do sedaj tudi v prihodnje dosledno upoštevali priporočene in nujne ukrepe NIJZ, kot navodila drugih pristojnih institucij, da bi zaščitili tako zaposlene kot tudi predstavnike poslovnih partnerjev, ki sodelujejo z Intereuropo. Intereuropa si bo tudi v teh težkih razmerah prizadevala zagotavljati najvišjo možno raven storitev za uporabnike logističnih storitev. Naše poslovne partnerje bomo tudi v prihodnje obveščali o vseh pomembnih informacijah glede izvajanja logističnih storitev na spletni strani družbe www.intereuropa.si in v neposrednih stikih, obenem pa vas tudi vabimo, da se z morebitnimi vprašanji obrnete na nas preko telefona in elektronske pošte.

Uprava družbe
Intereuropa d.d.

13. 03. 2020

OBVESTILO - UKREPI POVEZANI S KORONAVIRUSOM

Spoštovani poslovni partner!

V Intereuropi zdravje tako zaposlenih kot tudi strank postavljamo na prvo mesto in temu namenjamo veliko pozornosti.  Posebna delovna skupina neprestano spremlja situacijo, prav tako dosledno sledimo vsem naloženim in priporočenim ukrepom tako NIJZ kot drugih pristojnih institucij. V Intereuropi imamo izdelane in pripravljene tudi različne scenarije in protokole v primeru nadaljnje širitve virusa in zbolevanja zaradi okužbe.

Zaradi naraščanja števila okuženih in sprejetih ukrepov pristojnih institucij posledično lahko pride tudi do motenj v odvijanju logističnih storitev, vsekakor pa je cilj Intereurope zajezitev nadaljnjega širjenja virusa in ohranjaje zdravja zaposlenih.

Pri izvajanju določenih logističnih storitev, kjer so naši zaposleni v stiku z vozniki ter drugimi osebami, kjer so tako izpostavljeni tudi predstavniki poslovnih partnerjev (šoferji, špediterji, carinski deklaranti….), smo zaradi navedenega sprejeli ukrepe, s katerimi bomo omejili stike naših zaposlenih. Uprava družbe je z namenom, da v največji možni meri zagotovi neprekinjeno delovanje in zagotovi varnost tako zaposlenih kot poslovnih partnerjev, sprejela nekatere ukrepe, s katerimi vas seznanjamo v nadaljevanju:

Ukrepi pri prevzemu in izdaji dokumentov v skladiščih in pisarnah:

  • Voznik mora  ob prihodu  poklicati osebo, ki je navedena v prevoznem nalogu, ali lokalno kontaktno osebo.
  • Vozila morajo biti med čakanjem parkirana na za to določenih prostorih.
  • Vozniki  in morebitni sopotniki se morajo po oddaji dokumentacije o tovoru ob čakanju na razkladanje ali nakladanje zadrževati v kabinah vozil. 
  • Ob nakladanju ali razkladanju se morajo vozniki nahajati v  kabini vozil, pogonski sklopi vozila morajo biti ugasnjeni in vozila podložena s kolesnimi zagozdami. 
  • Vozniki in morebitni sopotniki lahko vozila zapustijo le ob uporabi  ustrezne zaščitne maske.
  • Vstop v skladiščne in pisarniške prostore je voznikom prepovedan.

Intereuropa bo tudi nadalje upoštevala in izvajala proaktivne ukrepe, ki bodo pripomogli k stabilizaciji razmer. O morebitnih nadaljnjih aktivnostih in ukrepih vas bomo sproti obveščali na naši spletni strani www.intereuropa.si

Lep pozdrav,

Uprava družbe
Intereuropa d.d.